Arama sonuçları: *

  1. Quaresma17

    Kulaklık Önerisi 5-10 K Arası

    onceden de razer barracuda ile dgm 20 kombosu yapmistim o da guzel oluyor/ kulakustu alacaksan kablosuz + mikrofon kombosu super oluyor gercekten tavsiye ederim
  2. Quaresma17

    Kulaklık Önerisi 5-10 K Arası

    ben iem + maono dgm 20 kullaniyorum tavsiye ederim maliyeti 5k tuttu
  3. Quaresma17

    🔥İndirim Ocypus Delta A62 Dijital Ekranlı Kule Tipi Soğutucu 1.499 TL Siyah/Beyaz

    beyler ben aylardır takıpteyım aylaredır fıyatı 1699tl ıdı 200 tl ıcın yangın cıkarmayın daha da duser
  4. Quaresma17

    🔥İndirim Philips Evnia 23.8 180hz Monitör 4099tl

    alınır mı degıl kacırma ben de beyazı mevcut cok ıyı
  5. Quaresma17

    🔥İndirim Philips Evnia 23.8 180hz Monitör 4099tl

    usta bu yaklasık 1 yıldır falan itopyada 4kya fiyatta satılıyor
  6. beyaz gaming sistem

    Reply to question by 'Quaresma17' on the classified ad 'beyaz gaming sistem'

    merhaba çinden temu uzerınden almıstım
  7. beyaz gaming sistem

    Satılık beyaz gaming sistem

    Sistem Özellikleri • AMD Ryzen 5 5600 CPU • Gigabyte Aero RTX 5060 Beyaz 3x fan GPU • ASUS TUF A520M Plus Wi-Fi BT anakart • XPG d50 32 GB DDR4 Beyaz RAM • 240 mm Beyaz sıvı soğutma thermarilght • 500 GB SSD wd blue • ASUS A21 Plus Beyaz ARGB kasa • 600W 80+ Beyaz PSU yuksek fps dusuk sicaklik...
    40,000.00 TRY
  8. BAYRAMA ÖZEL | BEYAZ GAMING SETUP RTX 5060 AERO | RYZEN 5600 | 32 GB | 180 Hz

    Satılık BAYRAMA ÖZEL | BEYAZ GAMING SETUP RTX 5060 AERO | RYZEN 5600 | 32 GB | 180 Hz

    Temiz kullanılmış, kozmetik durumu çok iyi. FULL KUTU AKSESUARLI. Sistem toplama değil, özenle kurulmuş full beyaz tema setup. PUBG, Valorant, CS2, Warzone gibi oyunlarda yüksek FPS verir. PUBG’de rekabetçi ayarlarda 300+ FPS alıyorum. Sistem ve ekipman sorunsuz çalışıyor. Klavye haric fotodaki...
    60,000.00 TRY
  9. Quaresma17

    🔥İndirim Gıgabyte X870e Aero X3d Wood Wıfı7 Am5 AMD Ddr5 Anakart 18990dip

    bu anakart bu kasa efsane olur. https://www.sinerji.gen.tr/lian-li-lancool-217-beyaz-tempered-glass-usb-30-e-atx-mid-tower-kasa-p-55943
  10. Quaresma17

    ❌İndirim Bitti! Amd Ryzen 7 9700x Tray - 11.849 Tl 6/9 Taksit

    bunda dahılı grafık bırımı var değil mi
  11. Quaresma17

    Yardım Steam Pubg Ani Fps Düşüşü ve Droplar

    vatanda dustu mu o fiyata 32gb
  12. Quaresma17

    Yardım Steam Pubg Ani Fps Düşüşü ve Droplar

    forumda ram indirimi paylasilmis bakin derim https://forum.donanimarsivi.com/konu/agi-16gb-6000mhz-cl30-ddr5-rgb-ram-9820tl.1231256/
  13. Quaresma17

    Yardım Steam Pubg Ani Fps Düşüşü ve Droplar

    en iyisi guncelleme gelene kadar sabretmek ama cok merak ettim acaba sadece rtx serilerinde mi problem oldu
  14. Quaresma17

    Yardım Bütün Oyunlar Çöküyor ve Cs2 Siyah Ekrandan Masaüstüne Gidip Gidip Duruyor

    ben 2 gun once tum testlerimi yapmistim zaten donanimim stabil calisiyordu bence satmadan once ilk olarak driver eski surum kurup deneyin olmazsa windows repair yapin derim
  15. Quaresma17

    Yardım Steam Pubg Ani Fps Düşüşü ve Droplar

    musait bi zamaninda sen de deneyip bilgi paylasir misin rica etsem
  16. Quaresma17

    Yardım Bütün Oyunlar Çöküyor ve Cs2 Siyah Ekrandan Masaüstüne Gidip Gidip Duruyor

    son gunlerde benzer seyler yasadim ozellikle pubg de ve witcher da fps drop yedim acaba nvidia surucusuyle mi alakali kafami cok kurcaladi. veya windows 11in son surumuyle mi alakali
  17. Quaresma17

    Yardım Steam Pubg Ani Fps Düşüşü ve Droplar

    acaba ddr4 kanadinda gtx 1000 serisi veya rtx 2000 3000 serisinde benzer durumu yasayanlar var midir 1779648808 evet
  18. Quaresma17

    Yardım Steam Pubg Ani Fps Düşüşü ve Droplar

    hizli geribildirim icin tesekkur ederim biraz chatgpt ile sohbet ettim aldigin en dusuk fps civarlarinda bi sabitleme yapinca biraz daha takilmalarin onune geciliyor. 144hz de 143 fps e kitledim fena olmadi denetim masasi ayarlari verdi su anlik oynanabilir gibi oldu. bir de map kaplamasi mi...
  19. Quaresma17

    Öneri Samsungdan iPhone 8'e Geçilir mi?

    daha gecenlerde ip6s kullaniyordum cok kullanisliydi ip8 cok daha iyidir 64gb yeterlidir diye dusunuyorum. bende ip8 alacaktim ama ip11e yukselttim arastirmistim baya tavsiye ederim.
Geri
Top