Merhaba, yaklaşık 1 hafta önce ''Donanım Arşivi'nin videosun da dikkatimi çekmişti ve aldım lakin başlıkta da yazdığı gibi MPRT'yi açıyorum gayet iyi lakin PC'yi her yeniden başlatmada MPRT kapanmış oluyor ve her defasında tekrar açmam gerekiyor ama monitörü kapatıp, açıp ya da fişini çekiyorum...