Kardeşim merhaba kısa ve öz konuşmak gerekirse. Oyunlarda ray tracing ( ışın izlemeyi açacaksan, yayın yapacaksan) kesinlikle nvida. Yok ben oyun oynarım ray tracing ( ışın izleme ) ile işim yok diyorsan her türlü AMD kaldı ki VRAM!! Durumu hiç de göz ardı edilecek bir şey değil ve seni uzun...