r5 5600 işlemcim çok ısınıyodu (stok fan ) ve üst seviye bir termal macun almaya karar verdim .
Thermal Grizzly Conductonaut 1 gram aldım ve bigisayarcıya gittim adam işlemciye hepsini sıktı ve macunu yaymadan fanı üzerine monte etti . Ardından eve gidip sıcaklık testi yaptım cs2 de low...