14 yaşımda Maçta Ön Çapraz Bağım koptu 1 yıl geçti 15 yaşımdayım
Şuan Kopmadan önceki Fiziksel durumumdan bir farkım yok Durumum çok iyi Parkur dan tam puan alabilirim
Msü Ameliyat olsam bile gidebiliyormuyum Hadi gitmem imkansız diyelim Pmyo Gidebilirmiyim
Şuanda ön çapraz bağım kopuk ama...