bugün elime 1650 ekran kartı geçti bunu sistemime taktım sistemimde de ryzen 5 3400g işlemci var 8gb ramvar. driverlarini kurdum çok düşük performans aldım. daha sonra belki düzelir diye sisteme format attım yine aynı değişen bir şey yok ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz?