RTX 4060 ti 'ım var
MSI Mag Z690 Tomahawk Wi-Fi Intel LGA1700 DDR4 ATX Anakart ve
Intel i5-13600K On Dört Çekirdek 3.5 GHz İşlemci almayı düşünüyorum ne diyorsunuz ?
B450 Tomahawk anakartım ve 4060 ti ekran kartım var darboğaz yapmayacak bir işlemci almak istiyorum .Gerekirse anakartı da değiştireceğim.( Anakart da tavsiye edebilirsiniz)
ikinci el işi biraz sakat değil mi ? ikinci el bir ürünün ne kadar kullanıldığını test etme kondisyonunu anlamak vb. Bir de çarşı pazar gezmek gerekecek. Birinci el ürünler için link atar mısınız ?
Asus veya Msı ya da sapphire fark eder mi ? Link atabilir misin ? Ben rtx 3060 düşünüyordum. Dar boğaz yapar mı ?
1713028677
Bİr de 7700 xt 17k civarıymış. biraz pahalı geldi