Arama sonuçları: *

  1. GermiyanWithPlan

    ⚽ Evet Beyler Sabah Saat 05:00'de Kaç Gol Yiyoruz Bu Sefer ? ⚽

    "kütük neresiydi kardeşim" "san de rio abi" "al kardeşim şu bisküviden"
  2. GermiyanWithPlan

    Ustaların Fiyatlandırması Bir Bana mı Anormal?

    millet yapay zekaya sora sora yapıyor artık korkusundan
  3. GermiyanWithPlan

    D3d11 Hatası Lütfen Yardım Edin

    Usta bu hangi oyunda oluyor?diğer oyunlarda da oluyor mu?
  4. GermiyanWithPlan

    D3d11 Hatası Lütfen Yardım Edin

    sürücü kaynaklı olabilir,nvidia'nın sitesinden en güncel sürümü kurmayı deneyebilirsin gerçi eski kart,bilmiyorum
  5. GermiyanWithPlan

    D3d11 Hatası Lütfen Yardım Edin

    ekran kartı modelin ne?
  6. GermiyanWithPlan

    ❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

    LAN OHA 1TL YE MOUSE MOUSEPAD ALMIŞ ADAMLAR TOPLU TOPLU
  7. GermiyanWithPlan

    Msi A520m A Pro R5 2600 Destekler mi?

    abi elin değmişken R3 3100 falan al bari
  8. GermiyanWithPlan

    Msi A520m A Pro R5 2600 Destekler mi?

    yok abi direk takamazsın BİOS sürümü düşürmem gerekir ki elinde 3. nesil ve üstü yoksa yapamazsın
  9. GermiyanWithPlan

    En Performanslı Tarayıcı Hangisi Hangisini Kullanmalıyım

    firefox babadan şaşmayız mesela
  10. GermiyanWithPlan

    Genetikleri Kabullenmek

    Yani usta kendimizi beyaz tenli diye kanıtlamamıza gerek yok bence
  11. GermiyanWithPlan

    Taksicilerden Yine Tehdit Geldi

    Taksicilere çekilmesi gereken tarife
  12. GermiyanWithPlan

    Bilgisayar Mühendisliği gerçekten ölü bir meslek mi?

    Programcılıktan DGSyle ing işletme+ikinci sınavsız üniden YBS ben öyle yapacam usta
  13. GermiyanWithPlan

    520k'ya Focus 2 Alınır mı?

    ben marka takıntısı olan bir adam değilim,bırak palit'i afox'u,ECS'i kullanırım gerekirse
  14. GermiyanWithPlan

    520k'ya Focus 2 Alınır mı?

    2007 modele 525K para istiyorlarmış hemde 250K KM 1782155215 Onun Yerine Git Şunu Al Aslanlar Gibi
  15. GermiyanWithPlan

    Yks De Batırdım Ne Yapcam

    kendi ilçende MYO yaz İyi bir işletme veya iktisat bölümüne kapak at DGSden,sınavsız ikinci üniden YBS AÖF yaz
  16. GermiyanWithPlan

    Ryzen 5 5500 Kaç TL Ye Satılır

    Aynen alan memnun satan memnun fiyatı 2.5
  17. GermiyanWithPlan

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    Ederi fiyatına gitmiş sayılır iyi demek için 32gb ram 1tb ssd olmalıydı
  18. GermiyanWithPlan

    3.Defa Mezuna Kalmak?

    başkan aynısı benim,2 yıllık pc prog yazdım ilçemde,şimdi ing işletme yazıp sınavsız ikinci üniden YBS girecem,bence sen de öyle yap
  19. GermiyanWithPlan

    İyi Değilim. Çıkış Yolu Yok

    hocam sana bir çözüm bulmaya çalışalım,Allahın izniyle düzelir merak etme,şimdi tam olarak hangi okul mezunusun,sağlık sorunun ne böyle yatalak bırakan bir şey mi bir de şuan üç beş köşede paran var mı
Geri
Top