Arama sonuçları: *

  1. A

    Hasta olunca çok fazla kas kaybı yaşadım normal mi?

    normalde 3000 kalori alıyordum.Pazartesi hastalık başladı pzts,salı 2000 kalori aldım,çarşamba,perşembe ve bugün ise 1000 kalori aldım. hastalık ise:Adı varsa bilmiyorum yeni bir virüs olabilir.Her gün 40 derece ateş,şiddetli öksürük,boğaz ağrısı,sürekli kusma vardı. 3 kiloyu kastan verdiysem...
  2. A

    Hasta olunca çok fazla kas kaybı yaşadım normal mi?

    Merhaba,son 3 gündür çok ağır bi hastalık yaşıyorum ve bu 3 gün içerisinde 1000 kalori aldım (normalde 3000 alıyorum).Hastalıktan 1-2 gün önce iştahsızlık başladı 2000 kalori yemeye başladım.Bu süreçte 3 kg verdim. Asıl soruna gelelim:4 aydır spor yapıyorum ve vücudum güzel büyüyordu fakat bu 1...
Geri
Top