normalde 3000 kalori alıyordum.Pazartesi hastalık başladı pzts,salı 2000 kalori aldım,çarşamba,perşembe ve bugün ise 1000 kalori aldım.
hastalık ise:Adı varsa bilmiyorum yeni bir virüs olabilir.Her gün 40 derece ateş,şiddetli öksürük,boğaz ağrısı,sürekli kusma vardı.
3 kiloyu kastan verdiysem...