Elimdeki monitör 2k olmasına rağmen r5 3600 4.4ghz'de rx 6800'e darboğaz yapıyor.Yeni kasa topluyorum,güç kaynağı kasa ve ramleri aldım.Yükseltmeye açık bir sistem toplamak istediğim için r5 7500f'i düşündüm.İleride rx6900xt yada bu tarz bir ekran kartına geçersem 2k'da darboğazı azaltmak için...