Geçmiş olsun, durum biraz can sıkıcı ama kesinlikle haklısın ve çok doğru bir noktaya parmak basmışsın. Burnuna gelen o bozuk peynir, ekşimiş kimyasal veya tatlımsı/çürük koku ile içeride gördüğün o ıslaklık, lityum iyon (Li-ion) pilinin sızıntı yaptığının veya gaz kaçırdığının net bir...