Ben hd serisi ile başlamışım bu markayı kullanmaya dünki çocuk gelip bana amd ovuyor yok sorunu bitti yok problemsiz benim çocukluk travmam amddir. hd serisisinden beri her yeni nesil çıktıgında aynı lafı soyluyor amd sorunlu nesil öncekiydi artık sorun yok sorunlu nesil oncekiydi bunda çözdük...