Bende bu işlere bulaşmak istemiyordum ama monitördeki beyaz şeritler yüzünden ne yapacağımı bilmiyorum, HDMI üzerinden monitörü kullanınca beyaz şeritler çıkmıyor, monitör düzgün çalışıyor, ama DisplayPort 180 Hz olarak kullanınca beyaz şeritler çıkıyor, saliselik beyaz noktalar çıkıp kayboluyor...