n11'den Xıgmatek Master X Iı Pro Siyah Odın Iı 4x120mm Rgb Fanlı Midt Atx Gamıng Kasa
https://www.n11.com/urun/xigmatek-master-x-ii-pro-siyah-odin-ii-4x120mm-rgb-fanli-midt-atx-gaming-kasa-126160810?magaza=esmaexport
Çektim bi tane coil whine ağlatmaz inş. 9070 gpu ile kullanacağım.