Arama sonuçları: *

  1. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    Garantiye giden 6650xt, değişim sonucu bana gönderilen 7600.
  2. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    RX 7600 göndereceklermiş ama hiç içime sinmedi.
  3. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    Tamamdır hocam. Kaç gün içinde hangi kartı verecekleri belli oldu?
  4. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    Sabah mesaj atmışlar, iade kararı çıktığını söylemişler. Ben kabul etmedim. 4.600 TL yatırabileceklerini belirtmişler, ancak aynı ürünün şu an en ucuz versiyonu 12.000 TL. Biraz çıkıştım ve yasal haklarımdan bahsettim. Yetkili firma ile konuşacaklarını ve bana verebilecekleri muadil ürünleri...
  5. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    Yarın muhasebe hattını arayacağım.
  6. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    Ürün hakkında hiçbir şekilde bilgi vermiyorlar, telefonumu da engellediler. Ürünü kaybettiklerini düşünüyorum. Thh kararını beklemek dışında bir seçeneğim yok gibi.
  7. S

    Gençer Gaming garanti süreci ve kötü müşteri hizmetleri deneyimi

    Gençer Gaming firmasından aldığım ekran kartı, başından beri sorunluydu. Aşırı ısınma, coil whine ve mavi ekran gibi problemler yaşadım. Müşteri hizmetlerine defalarca yazmama rağmen dönüş almak günler sürüyordu ve iade kodunu vermemek için ellerinden geleni yapıyorlardı. Sonunda iade kodunu...
Top Bottom