Arama sonuçları: *

  1. Dogi230

    40k ya nası bi kasa toplarız

    Eskiden kasalarda çok problem yaşamıştım bu yüzden biraz çekingenliğim var. Kasayı aldıktan sonra kendi kendine kapanması gibi değişik sorunlar çıkartmazsa 2. elde olur tabi
  2. Dogi230

    40k ya nası bi kasa toplarız

    Monitörü sonra çözerim şu an idarelik laptobum var masaüstüne hemen ihtiyacım yok yani. 1743900327 Evet işlemci önemli biraz ekran kartından biraz daha kısılsa mantıklı olmaz mı sence 1743900421 Evet ekran kartından kısıp işlemcisi iyi bir sistem benim ihtiyacıma göre daha mantıklı gibi...
  3. Dogi230

    40k ya nası bi kasa toplarız

    Bakayım bulurum belki teşekkür ederim
  4. Dogi230

    40k ya nası bi kasa toplarız

    Dediğim gibi Valoda 250fps in altına düşmeyen bi sistem gibi olsa yeterli. Bir yandan video çekimi sağlarken fps 144 üstü kalırsa benim için yeterli olur. Dediğin sistemi bulursan gönderir misin bi 25k ve 40k arasında büyük fark var. Dediklerimi 25k lık sistem de veriyorsa 40k vermeme gerek...
  5. Dogi230

    40k ya nası bi kasa toplarız

    Sadece ssd si düşük geldi onun haricinde iyi görünüyor. Birde fan sesi nasıl olur ısınma problemi vesaire bilgin var mı dostum
  6. Dogi230

    Kablosuz mouse önerisi

    Steelseries aerox 3 wirelees fiyatı uygun tasarımı ve kullanılabilirliği de güzel bence. Ama kablosuz alacaksan aynı fiyat bandında diğer mouse ları elinle deneyerek almanı tavsiye ederim. Çünkü mouse alırken elinin hangisinde daha rahat olduğu önemli bir detay
  7. Dogi230

    40k ya nası bi kasa toplarız

    Bütçe maksimum 40 k olacak. Genelde valo genshin impact gibisine şeyler oynuyorum. Tasarım programlarını kullanıyorum adobe creative cloud dakiler gibi. Valoda düzgün fps veren render alırken çok bekletmeyen bir kasa istiyorum önerilere açığımm
Geri
Top