Arkadaşlar, antrenmandan sonra 1 ölçek alacağım ve ilk defa alacağım. Bigjoy, HIQ falan çok pahalı olduğu için alamıyorum. Aslında Proteinocean alacaktım ama ona fena zam olmuş; seçeneklerim azaldı yani. Bütçe 1000 lira gibi bir şey, SSN'den bu var...