Ben çakma ram bi kingstonlarda gördüm. Genelde paketinden veya soğutma bloğundan anlaşılıyor kalitesizliği hissedersin yada bazılarının soğutma bloğu yamuk oluyor.
4070S nvidia bazlı olduğu için pahalı değil sen nasıl o fiyata 4070S buldun onuda anlamadım 4070 Ti Super falan var o paralara umarım sıfır fiyatına bakmıyorsundur. 9060XT alın
DLSS DLAA'da çoğunlukla bir de 2x FG açıyorum o bile yetiyor. Ayrıca gamepad ile oynuyorsan o kadar gecikme hissetmezsin ki 2x gayet iyi gecikme konusunda
Bak mesela FH6 bu Extreme+RT preset 4K DLAA sadece 2x FG açık.