Arama sonuçları: *

  1. M

    🔥İndirim RX 9060xt 8gb 1 Yıl Dip Fiyat 15.344,00tl

    bende 2. el 16 gb kovalıyorum 2 aydır ama sıfır olanda taksit imkanı var onu da düşünmek lazım
  2. M

    ❌İndirim Bitti! Klasse Classic Mouse Pad 1 TL

    1 dk da yok oldu :D
  3. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    İstanbuldaysan sendekilerden birini alayım @KingDeViL
  4. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    Kod bitmiş ya
  5. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    Hocam hepsini sen aldın bir tane bırakırsan hanıma alacağım
  6. M

    15k Monitör Önerisi 2k 27inc

    bu monitör hakkında bir şey bulabildin mi hocam bende buna bakıyorum
  7. M

    2k Asus Mönitör Tavsiyesi

    bende buna bakıyorum bulabildiniz mi kullanan birini ya da video vs
  8. M

    Yardım 2k 240 ve Üzeri Hz Ips Monitör Önerisi

    https://pckolik.com.tr/urun/90LM0BG0-B01971?ref=akakce&v=1.14.9 bununla rog arasında kaldım 1782232025 kağıt üstünde rog daha iyi duruyor hocam
  9. M

    Yardım 2k 240 ve Üzeri Hz Ips Monitör Önerisi

    4k için sistemim yeterli değil 2k arıyorum teşekkürler
  10. M

    Yardım 2k 240 ve Üzeri Hz Ips Monitör Önerisi

    https://www.gaming.gen.tr/urun/871916/asus-rog-strix-xg27acmes-27-inc-255hz-0-3ms-2k-qhd-adaptive-sync-fast-ips-pivot-gaming-monitor/?ref=akakce Bu monitörü almayı düşünüyorum. Bu fiyata farklı bir önerisi olan ya da linkteki monitörü kullanan varsa yardımcı olabilir mi fazla yorum bulamadım...
  11. M

    🔥İndirim Steelseries Qck+ Large Gaming Mouse Pad 809tl

    Ödeme hatası veriyor alamıyorum
  12. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    2300 e gelmiş bu fiyata güzel kasa sarı sitede 2. Eli daha pahalı
  13. M

    ❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 207 Digital Siyah Mid-Tower ATX Kasa 4000TL (Gaming Gecesi)

    Diğer arkadaşta artic önermişti 2. Elde ucuz fiyatlı bulursam 2. El almayı düşünüyorum bunu
  14. M

    ❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 207 Digital Siyah Mid-Tower ATX Kasa 4000TL (Gaming Gecesi)

    Sıvı soğutma yok hocam arctic e bakayım sağolun
  15. M

    ❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 207 Digital Siyah Mid-Tower ATX Kasa 4000TL (Gaming Gecesi)

    Benimki geldi buna bir egzoz fan almak lazım önerilerisi olan var mıdır
  16. M

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    Düşüyorda fiyatlar sıfırına çok yakın alınacak ürün yok bir süredir
  17. M

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    ekran önemli değil ya genel olarak kasa performansı birde nzxt beyaz indirimdeydi beyaz aldım ama sistem siyah lian li siyah indirimde ondan bilemedim hocam
  18. M

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    Nzxt h7 flow almıştım 3600 e lian li 207 gelmiş 3999 a sizce iade edip lian li mi alsam karar veremedim
Geri
Top