Ben de b450m-a pro max kullanıyorum bence fiyatlar pahalı.
Ben 2 ay önce 1.800 e aldım zaten 4k ya b550m pro vdh wifi düşüyor onu almak çok daha mantıklı.
Bu arada anakartımı önermem expoda sorun çıkarıyor. Giriş seviyesi bir anakart zaten
1782135224
Günlük işler için a520 daha mantıklı...