Arama sonuçları: *

  • Users: shoos
  • Order by date
  1. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    Hocam cs girmeye vaktim olmadi boş ekranda yarim saat test yaptım. Testten önce ddu ile amd graphic cars driverini sildim 1779719241
  2. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    Devam ediyor hocam maalesef
  3. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    Sanırım yok hocam bulamadım 1779618589 Hocam pboyu kapatıp rami 4800mhzde calistirdigimda bile yasiyorum sorunu 1779618611 Deniyorum hocam şimdi
  4. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    Zotac Rtx 4070
  5. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    Hocam msi pro b650 a wifi
  6. S

    Bios Ram Ayarlari Yardim

    Sadece expoyu açtım. Fclk memclk , memory context restore ve power down enable ayarlarına dokunmalı miyım
  7. S

    Yardım Cs 2 Stutter Sorunu (Laptop)

    Donanım hızlandırmali gpu zamanlamasını kapatınca bende düzeldi
  8. Kingston Beast 16x2 CL30 6000MHz Ram

    Comment by 'shoos' on the classified ad 'Kingston Beast 16x2 CL30 6000MHz Ram'

    Fiyat neden bu kadar uygun
  9. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    En yeni biosu kurdum hocam chipset driver da yüklü
  10. S

    Cs2 Stutter Sorunu Yardım

    7800x3d cpu patriot viper 2x16gb ram ile sadece cs2 ve pubg oyununda stutter sorunu oluyor. Pboyu kapatmayi ve rami stok ayarlarda calistirdim ve fayda etmedi. Yardımcı olabilir misiniz
  11. S

    Hangisini oynamalıyım

    Tsushima
  12. S

    7000tl m2 ssd önerisi

    Max 7000tlye gen4 dram bulunan m2 ssd önerebilir misiniz
  13. S

    Cs2 0.4 0.8 1.6 stutter sorunu

    Hocam 5600 de calistirmanizin sebebini merak ettim ayni sorundan dolayi mi
  14. S

    Cs2 0.4 0.8 1.6 stutter sorunu

    Arkadaşlar csde stutter sorunu yasiyorum. Expoyu kapatip rami 4800mhze cektigim zaman sorun tamamen ortadan kalkiyor. Expo ve xmp acmayi denedim sorun devam edince msi memory try it! Sekmesinden cl32 ye aldim sorun devam etti. Ne yapabilirim 7800x3d Pateiot viper 6000mhz cl30
  15. S

    Cs2 İçin Monitör Lazım?

    Hocam ghosting testini bulamadım sıkıntı olur mu akıcılık konusunda acaba
  16. S

    Cs2 İçin Monitör Lazım?

    Merhaba max 13k bütce ile monitor onerisi yapar misiniz. Faceit10lvl cs oynuyorum bütce 12k alienware2525hm dusunuyorum
  17. S

    Monitör önerisi cs2 icin

    6k civarı dostum. Sistemi topladık ama üniversiteden dolayı daha elo kasmaya vakit olmadı
  18. S

    Monitör önerisi cs2 icin

    Ekran çok geniş olduğu için rakipler de hızlı hareket ediyormus gibi görünüyor o yüzden klasik yenileme hızlarını kullanıyorlar. Ama gövdeler daha büyük göründüğü için ne kadar rakipler hızlı ilerlese de çok keyifli oluyor benim için
  19. S

    Monitör önerisi cs2 icin

    2400 eloda kullanıyorum dostum çok iyi çözünürlük tavsiye ederim. Yalnız ilk kez denedikten sonra kalıcı olarak kullanmayacaksan hemen normale çek yoksa 1280x960 a çekemiyorsun çok garip geliyor. 6 aydır esir aldı beni
  20. S

    Monitör önerisi cs2 icin

    %100 katılıyorum dostum. Internet cafede sistemler birebir aynıyken 360hz alienware ile evdeki sistemimin alakası yok. %1 fps değeri ve genel fps kendi sistemimde daha iyi olmasına rağmen
Geri
Top