Tabiiki taksit olsa daha rahat ödenir ama taksit çok elzem değil benim için. Vakıf world, paraf ve bonus var, birisine taksit olmasa diğerine mutlaka oluyor. 6 olmasa 3 taksit oluyor. Ekran kartında ben NVIDIA tercih ediyorum, amd düşünmedim hiç. Öte yandan da yükseltme açısından amd işlemcileri...