ilk öncelikle teşekkür ederim doktorla konuşutuğumda kontrolu 10 gün sonraya verdi ve çok ta büyük bir kırık olduğundan bahsetmedi bende bundan dolayı kontrolde iyi çıkarsa herhangi bi aksaklık yaşayacağımı düşünmüyorum ama kontrolde ileşmediği gözükürse sürecin 1 ay olabilceğinden bahsettiler