420 mm sıvı soğutmam var, 9800X3D işlemcim var. Bu kasanın tek sorunu 3 fanlı geliyor. Fan almam gerekir mi? Eğer sıvı soğutmayı iade edersem hava soğutma almam gerekecek, ucuza aldım çünkü baya. Kafam çok karıştı, bilenler bilgilendirirse çok iyi olur. Sizce bu kasayı alayım mı?