Arama sonuçları: *

  1. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    hahahfdısdjfg 1778530436 powerboost kasa ve psu 750w 1778530488
  2. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    yok maleseg
  3. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    yükleyecğim linki atrmısınız
  4. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

  5. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    diğer sorun neden kaynaklı 1778530142 rahatsızlık verdiysem özür dilerim
  6. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    tm ss atıyorum
  7. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    evet geçen video izledim araştırdım resmi olarak GPU-z ve HWmonitör virüslü 1778529445 üslüpdaki sıkıntıyı merak ettim rahatsız olduğunuz durumu açıklarmısınız kk yazmammı acaba
  8. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    üslüpda bir sıkıntı göremiyorum argo/küfür yok
  9. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    kk o virüslü hwmonitör gpuz virüs yedi 1778529185 adralin var var son zamanlarda niye böyle aynı ayarlar 1778529230 youtubeden çok ayar denedim olmadı sen yadımcı ol
  10. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    Bak 2026 ocak ayında hazır sistem alıyorum rx9060xt 16GB 4-3 hafta öncesinde acayip memmundum sonra format attım win11 resmi site normal win kurdum sıkıntı yok aynı ayarlar programlarımı kurdum forza4 oynuyorum arabanı yanındaki taş bulanık cs2 girdim b kapısına gidiyorum kapı titriyo ets2...
  11. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    Bak 2026 ocak ayında hazır sistem alıyorum rx9060xt 16GB 4-3 hafta öncesinde acayip memmundum sonra format attım win11 resmi site normal win kurdum sıkıntı yok aynı ayarlar programlarımı kurdum forza4 oynuyorum arabanı yanındaki taş bulanık cs2 girdim b kapısına gidiyorum kapı titriyo ets2...
  12. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    haha çok komik 1778528693 tm 1778528709 tm
  13. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    1778527435 16 1778527451 kart replika gibi ama yukarıya bak bi 1778527519 şuan o kutuya ulaşmıyorum yarın atarım 1778527563 BENİM YERİME DİĞER FORUMLARA BAKABİLİRMİSNİZ BU DURUM HAKKINDA İADE EDİP HANGİ NVİDİA GEÇMELİYİM VEYA
  14. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    16 yazıyor kutuyu sonrada etiket yapışmış ve statik poset yoktu kullanım klavuz yok 1778527346 kutudan çıkmadı direk yazdıklarım
  15. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    forza4 var pcyi aldığım aynı ayarlarda böyle sıkıntı yoktu şuan acayip huylandım rahatsız oldum 1778527215 reis yapma be yada farklı marka karta geicem yine rx9060 olcak
  16. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    mantıklı olan bence iadeden rtx5060 geçmek senin düşüncen
  17. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    reis 10 dk önce keşfettim pc yi 3 hafta önce formatladım HYPER-RX açık forza4 full ayar grafik çöp yandaki taş bulanık cs2 kapılar titiryo daha bugün durduk yere çöktü diğer konularıma bak acil harakete geçmem lazım 1778527082 reis yardım 1778527099 xfx swift 16gb rx9060xt iste
  18. Ahmetbabaköftee

    Ekran Kartımda Sıkıntı Var

    kk acil yardımın lazım
  19. Ahmetbabaköftee

    XFX SWİFT 9060 XT EKRAN KARTI ALINIR MI?

    reis kutunun üstündeki 16gb etiketi kaldır 8gb yazıyor pişmansın
  20. Ahmetbabaköftee

    Xfx ve İtopya Dolandırıcı

    ocak 2026 itopya hazır sistem aldım içindeki ekran kartı : [H3 id='XFX+SWIFT+RADEON+RX+9060+XT+GAMING+DUAL+OC+16GB+GDDR6+128Bit+AMD+Ekran+Kartkart+son+zamanlarda+ok+problem+kard+ve+kutudaki+etiketi+kaldrdm+8gb+yazyo+ok+sinirliyim+iade+edicem+yardm+edin+beyler']XFX SWIFT RADEON RX 9060 XT GAMING...
Geri
Top