Değerli forumdaşlarım ben bu Şapkayı almayı düşünüyorum ama sizce tipi nasil duruyor hic sapkam yok pek de takmam zaten ama bu bayagi hosuma gitti ozellikle kurban bayraminda denizde falan birde gunluk olarak da takarim diye dusunuyorum yazin fiyat biraz yuksek ama gorunusu sizce nasil fiyattan...