nvidianın diğer avantajı 2.elde fiyatını koruyor. amd de o yok maalesef. ekran kartı işi bütçe ve zevk işi. mantıklı geleni alıp geçmek gerekiyor. detaylara girince boğuluyor insan.
zam haberleri için internette amd zam diye aratınca baya haber çıkıyor. reklam olmasın diye buraya paylaşmadım...