Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.
birde geçici olarak 650w psu kullanacğaım ama ne kadar sorun yaratır?
1777923249
3
1777923289
max 2-3 hafta 650w psu ile kalşacağım sonra 750w yükselteceğim.