Arama sonuçları: *

  1. C

    Windows 11 Çok Ram Kullanıyor Hk

    Valla ben w10 kurdum 2 3 gb kullanıyor performans acisindan eksiğini hissetmedim, etkinleştirme de istemedi. 16 gb için w10 devam
  2. C

    Bu Ram Alınır mı? Sizce ?

    Öyle bir şey olduğunu zannetmiyorum, ben Asus monitörü yollamıştım garantiye. İstisnası varsa bilemiyorum.
  3. C

    7500f İslemci ve 9060xt 16gb Ekran Karti Bekledigim Performansi Vermiyor

    Hocam format işi kolay ya en fazla birkaç saatini alır, yaptığın ayarların hepsini yaparsın yine aklindadir zaten cogu
  4. C

    7500f İslemci ve 9060xt 16gb Ekran Karti Bekledigim Performansi Vermiyor

    Hocam tek ramden değil benim ölüm maçında 500 ve ustu fps veriyor tek kanal 16 gb cl 30 6000 mhz tek fark onun rami cl 36 belki birde birkaç ayardir ama çoğu ayarı ve yapılması gerekeni yaptı hocam
  5. C

    7500f İslemci ve 9060xt 16gb Ekran Karti Bekledigim Performansi Vermiyor

    Bios update sonrasi expo falan tekrar açman gerekir onları yaptın mı? Onun harici cl 30 36 farki bu kadar farkettirmez, uygulamaları her seyi kapatıp dener misin? En azindan en optimize performansı nasil onu goruruz
  6. C

    7500f İslemci ve 9060xt 16gb Ekran Karti Bekledigim Performansi Vermiyor

    6000 mhz cl 30 tek stick 16 gb ram ile 500-600 arası fps alıyorum dusukte 1080p. Yaptigim seyler w10 iso temiz kurulum yaptim. Bios chipset ekran kartı ne varsa driver güncelledim. Sonradinda expo pbo birkaç ayar daha vardı onları yaptim. Windows içinden oyun modu nihai modu gpu zamanlaması vs...
  7. C

    ❌İndirim Bitti! Intel İ5 14600kf 3.50ghz 24mb 14 Çekirdek 1700p Box Fansız İşlemci 9.707tl

    Hocalarım msi h610mb var cpu lite Mode ile 13400ften daha iyi performansla kullanabilir miyim? Bütçe olduğunda b760 serisi saglam bir anakarta gecerim diyorum ne dersiniz
  8. C

    ❌İndirim Bitti! Intel İ5 14600kf 3.50ghz 24mb 14 Çekirdek 1700p Box Fansız İşlemci 9.707tl

    Hocam oyunlarda assasin kingle gider mi? Birde h610a taksak stabil kullanmanın hiçbir yolu yok mu 13400f kullanıyorum şu anda
  9. C

    🔥İndirim MSI Pro B760-P Iı Intel Lga1700 Ddr5 Atx Anakart 4.042 TL

    Ddr4 olsa çekerdim ya h610dan gına geldi
  10. C

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    Kuveytte 2k üstü 150 vardı
  11. C

    🔥İndirim .

    Birbirlerine beğeni atmışlar ya bide komedi ya ahahaa
  12. C

    🔥İndirim .

    Ne zaman geldi ne zaman gitti gözümüzle algılayamıyoruz herhalde öyle bir indirim
  13. C

    🔥İndirim .

    DDR4 alınır mı ya iş görür yine uzun süre
  14. C

    🔥İndirim .

    Dünden kalan ve kampanyası biten ürünleri kaldırsaniz keşke de umutlanmasak
Geri
Top