Arama sonuçları: *

  • Users: e3nzo
  • Order by date
  1. E

    Öneri F/P Masa Önerisi Verir Misiniz?

    Beyler monitörü kollu kullanıyorum monitörle birlikte kasayı da üstüne koyabileceğim büyüklükte bir masa önerir misiniz? Fiyat performans mümkünse sallanmayan bir masa arıyorum.
  2. E

    🔥İndirim İtopya 18.00 / 23.00 İndirimleri

    Sıcak fırsatlarda itopyanın konusu var orda güncelliyorlar direkt 18.00'da ürünleri
  3. E

    ❌İndirim Bitti! Lexar 32gb (2x16gb) Ares Rgb 6400mhz Cl30 Ddr5 Siyah Dual Kit Ram 21.999tl🔥🔥🔥

    Eğer iptal ettiysen zaten ilk kesilen taksit geri hesabına yatıyor, sonraki ayların ödemesi düşmüyor karttından
  4. E

    Çözüldü✓ Bilgisayarı Yeni Kurdum Hangi Testleri Yapmalıyım?

    Beyler sistemi kurdum şimdi windows kuruldu da ilk olarak hangi testleri yapmalıyım veya biostan yapmam gereken ayarlar var mıdır? Sadece expoyu açtım ve dahili gpuyu devre dışı bıraktım.
  5. E

    Yardım Arctic Liquid Freezer Lll 360 Argb Kablolarını Nereye Takmalıyım?

    Hocam kabloyu değiştirmem için komple soğutucuyu söküp geri takmam gerekiyor, kablo arka kısımda kalıyor çünkü benim taktığım şekil doğru mu acaba?
  6. E

    Yardım Arctic Liquid Freezer Lll 360 Argb Kablolarını Nereye Takmalıyım?

    Fan > CPU_FAN VRM > CPU_OPT PUMP > Anakartın altında bulunan SYS_PUMP kısmına bağladım bu yanlış mı? 1779126222 QR Kodda sadece tekli kablonun montajını anlatıyor 4'lü kabloyu anlatmıyor maalesef.
  7. E

    Yardım Arctic Liquid Freezer Lll 360 Argb Kablolarını Nereye Takmalıyım?

    Tek kablonun farkı ne olur peki?
  8. E

    Yardım Arctic Liquid Freezer Lll 360 Argb Kablolarını Nereye Takmalıyım?

    Ayrıyeten Asus A32 Plus kasada Power Led- ve Power Led+ kablolarını falan bulamadım yeni nesil kasalarda bu kablolar yok mu artık?
  9. E

    Yardım Arctic Liquid Freezer Lll 360 Argb Kablolarını Nereye Takmalıyım?

    Arctic Liquid Freezer lll 360 aldım anakartım aorus x870 elite wifi7 soğutucudan FAN VRM PUMP bide 3 pinli bir kablo çıkıyor bunları hangi yuvalara takmalıyım?
  10. E

    Çözüldü✓ İşlemci Termal Macunu Taştı Sorun Olur Mu?

    Teşekkür ederim. O kadar fazla taşmadı ya ama bu işaretlediğim kısma azıcık kıl şeklinde düştü ben de temizlerken daha da batırırım diye ellemedim hiç
  11. E

    Çözüldü✓ İşlemci Termal Macunu Taştı Sorun Olur Mu?

    Beyler sıvı soğutucuyu bir türlü oturtamadım en son oturttuğumda da işlemcinin bu kısmına termal macun bulaştığını gördüm ama incecik kıl şeklinde. Sorun yaratır mı bu?
  12. E

    Yardım Cs2 - Alias ve Bind Komutları ile Yapılan Spray Kontrolü.

    Steamden bulut senkronizasyonunu devre dışı bırak
  13. E

    Lian Li Sistem Nasıl Duruyor ?

    Çok iyi duruyor güle güle kullan, benim de tüm parçalar elimde PSU hala kargoda kurduktan sonra güç veremeyeceğim için üşendim kurmaya
  14. E

    R7 7800x3d ve 5070 Ekran Kartlı Kasa 70 K Alınır mı?

    Onun altına da yazdım hocam taksit yapıyor olsalar ekran kartı kapalı kutuda duruyor daha dizmedim direkt iade ederdim ama taksitsiz alma gibi bir imkanım yok maalesef.
  15. E

    R7 7800x3d ve 5070 Ekran Kartlı Kasa 70 K Alınır mı?

    Geçen senle bir konuda konuşmuştuk zaten 14k anakarta vermek yerine 5070'in üstüne koy 5070ti al demiştin :D Sırf zotac diye içime sinmiyordu mesela inatla da almadım
  16. E

    Toplama Pc İçin Parça Önerisi

    Dizdim sistemi hocam Asus A32 Plus çektim 5k'ya vatandan
  17. E

    Uygun Fiyatlı Oyun Kolu Önerisi Pc İçin

    Bakalım henüz pcyi kurmadım zaten akakçeden alarm kurdum, pcyi kurana kadar indirime girerse 1k'ya almak tabii dediğniz gibi mantıklı çok teşekkür ederim.
  18. E

    R7 7800x3d ve 5070 Ekran Kartlı Kasa 70 K Alınır mı?

    Bu indirimle SSD, Kasa, PSU ve soğutucu bedavaya geliyor öyle söyleyeyim. Akakceden sadece ekran kartı işlemci anakart ve rami toplayınca 70k yapıyor
  19. E

    Uygun Fiyatlı Oyun Kolu Önerisi Pc İçin

    Heh tam bu tarz bir ürün arıyorum teşekkür ederim Hocam kullan at derken kullan çöpe at anlamında bi espri yapmıştım tabii ki çöpe atmayacağım da o derece uygun bir şey sormak istemiştim
  20. E

    R7 7800x3d ve 5070 Ekran Kartlı Kasa 70 K Alınır mı?

    Sadece ben olsam rami 2k fark ile patriot'a çeviririm bir de kasa geldiğinde psu'yu çıkarıp yine fiyat performans düzgün bir psu takarım
Geri
Top