Arkadaşlar bende şuan MSI X870E Gaming plus anakart var. PC topluyorum büyük ihtimalle 5080 ve r7 9800X3D li bir sistem cekicem. 2 yıl oyun için kullancam ama daha sonra mühendislik dersleri için vesaire kullanmayi planlıyorum. Kasalar çok pahalı değil aslında ama fanlarla beraber fiyat çok...