https://forum.donanimarsivi.com/ikinciel/acer-nitro-v15-anv15-41-r47e-nh-qsfey-004-32-ryzen-5-7535hs-32gb-ram-512gb-ssd-rtx-4060-freedos-15-6-inc-oyun-bilgisayari.3765/ düşünürsen satıyorum 1-2 ay kullandım sadece tertemiz..
Çok kullanmadım masa ustune alıskınım oyunlarda fan felan acıyor acması normal ben masa ustune alısmısım tatmin etmıyor beni leptoplar hiç bir sorunu yok ekran kartı 4060 8gb 75 w 65k almıstım, ankaradan elden vermeyı dusunuyorum acil satlıktır..