Hocam 3 monitör yapmayı planlıyorum 27 olacak yanlardakiler çirkin durmaz diyorsanız ana monitör 31,5 da olabilir . 27/31,5 yani . Bütçe çıkarım gerektiği yere kadar
1782127079
Msi ın Hz i düşük gibi ama diğeri güzel gibi fiystıda uygun gibi bu özelliklere