Arama sonuçları: *

  1. I

    PC Hocası Sistem Tredyol

    amazon galıba taksıt secenegı var mı pesın
  2. I

    PC Hocası Sistem Tredyol

    12 taksit var alınır mı ? https://www.trendyol.com/pd/gamers-arena/pch-school-rx9070xt-amd-ryzen-7-7800x3d-16-gb-ddr5-1-tb-ssd-gen4-750w-oem-paket-p-1161187840?choicennenabled=false&boutiqueId=61&merchantId=105919
  3. I

    Cs2 Termınal Ne Oluyor ?

    almak mantıksız gıbı o zaman. bende eldıven dustu sandım
  4. I

    Cs2 Termınal Ne Oluyor ?

    termınal dustu boyle bısey teklıf ettı anlayan varmı napmam lazım
  5. I

    GIGABYTE G25F2AIPS/1MS/240HZ/FHD ACİLL YARDIMM

    hocam ben bunun pivot olanını aldım 24g4zr modelini 2 tane ölü piksel çıktı iade oluşturacağım eğer iade edebilirsem lenovanın 320 veya 340 olması lazım pivot 7 bine onu alacağım.İade edemezsemde kullanırım bunu iyi gibi.
  6. I

    GIGABYTE G25F2AIPS/1MS/240HZ/FHD ACİLL YARDIMM

    evet bence iade et.
  7. I

    Ölü Piksel 3 Adet İade Etmelimiyim ?

    Resim yükleyemiyorum ki göstereyim 1780508942 beyazda en çok belli oluyor. Bilemedim ki disinden bakınca belli oluyor onun haricinde gözükmüyor bile
  8. I

    Ölü Piksel 3 Adet İade Etmelimiyim ?

    hocam ölü pixel sayfasında 4 tanesrenkte gösterilmiştir örnek ölü piksel gibi de değil küçücük siyah bişey çok dibinden bakımca anca anlıyorum.5 bin tllik monitor zaten bilemedim uğraşmaya değmez gibi.
  9. I

    Ölü Piksel 3 Adet İade Etmelimiyim ?

    resim
  10. I

    Ölü Piksel 3 Adet İade Etmelimiyim ?

    Arkadaşlar yeni monitor aldım 1080 p.3-4 tane ölü piksel çıktı çok yakından bakınca belli oluyor uzaktan belli olmuyor iade etmelimiyim sizce. Fotoğrafı çektim onda da belli olmuyor.
  11. I

    Mavi Ekran Srttrail.Txt Hatası.

    pc açılırken bu hatayı alıyorum karşılaşan varmı ?
  12. I

    240hz 1ms Altı Monitör Acil Önerin Bütçe 7 K

    eevet
  13. I

    240hz 1ms Altı Monitör Acil Önerin Bütçe 7 K

    dostum bunu aldım daha dün elime ulaşmadı. Pivot diye aldım.Bak belki hoşuna gider...
  14. I

    İNDİRİM!! GIGABYTE G25F2A 5699 TL

    hocam bunu aldım umarım pişman olmam elime ulaşmadı hala 240hz olarak kullanacağım...
  15. I

    İNDİRİM!! GIGABYTE G25F2A 5699 TL

    hocam fps ıyunu için almayı düşünüyorum yardımcı olurmusun nasıl sizce ? cs2 için
  16. I

    GIGABYTE G25F2AIPS/1MS/240HZ/FHD ACİLL YARDIMM

    hocam bu monitörü almayı düşünüyorum deneyimlerini alabilirmiyim ?
  17. I

    Çözüldü✓ Cs2 İçin Bu Mönitör Nasıldır ?

    hocam herkes bunu önerdi TN panel var mı ?
  18. I

    Çözüldü✓ Cs2 İçin Bu Mönitör Nasıldır ?

    cs2 için kısa tepki süresi ve pivot olması önemli bu model nasıl kullanan varmı? En az 200hz arıyorum. https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-245-g25f2a-1ms-240hz-hdmidisplayport-adaptive-sync-ss-ips-pivot-full-hd-gaming-monitor-p-56360
  19. I

    Öneri Gaming Monitör Önerisi

    bunun pivotu da vardı.Onu alacağım gibi
  20. I

    Öneri Gaming Monitör Önerisi

    Sizin önerebileceğiniz bu fiyat bandında ne var ?
Geri
Top