Merhabalar. Uzun yıllardır emektar bir laptop kullanıyordum. Sonunda biraz birikimle pc toplamaya başladım. Genel amacım orta-üst seviyede oyun oynamak. Öyle 400-500 FPS gibi dertlerim yok. Ayrıca bu bilgisayarı iş için (günlük 3-4 saat kodlama işim oluyor) de kullanacağım.
İslemci...