Arama sonuçları: *

  1. S

    Toplama Bilgisayar, Son 2 Parça Tavsiyesi

    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. 1-2 gün daha bekleyip sistemi tamamlayayım o zaman. Umarım bir indirim gününe denk geliriz :D
  2. S

    Toplama Bilgisayar, Son 2 Parça Tavsiyesi

    Yanıtın ve tavsiyen için teşekkür ederim. 20-22 Bine XPG modellerini buldum. Lancer ve Neon olanlar, 6400 CL32. Bunları kesin olarak 6000'e 30 olarak çalıştırabilir miyim? Olmadı bu linktekileri değerlendirebilirim
  3. S

    Toplama Bilgisayar, Son 2 Parça Tavsiyesi

    Merhabalar. Uzun yıllardır emektar bir laptop kullanıyordum. Sonunda biraz birikimle pc toplamaya başladım. Genel amacım orta-üst seviyede oyun oynamak. Öyle 400-500 FPS gibi dertlerim yok. Ayrıca bu bilgisayarı iş için (günlük 3-4 saat kodlama işim oluyor) de kullanacağım. İslemci...
Geri
Top