2028'de YKS'ye gireceğim ve bu sene 11.sınıfa geçeceğim, bu yaz tatilininde çalışmalara başlayacağım ama kafam çok karışık. Lütfen bu konudan anlayan arkadaşlar bu yaz,11.sınıf,11.sınıf yaz tatili ve 12 sınıfta ne yapacağımı söyleyebilir mi gerçekten kafam çok karışık.