Bunu almanı öneririm
https://www.gaming.gen.tr/urun/731037/asus-rog-strix-oled-xg27acdms-26-5-inc-280hz-0-03ms-2k-qhd-adaptive-sync-qd-oled-pivot-gaming-monitor/?ref=akakce
Selamlar dostlar.
4 Aydır kullanıcısı olarak çok memnunum. 11 bine almıştım fiyatı şuan kötü değil çoğu denk monitörden iyi diyebilirim.
Merak ettiğiniz sormak istediğiniz varsa yardımcı olmaya çalışırım
çok tedirgin olarak aldım 9070 Nitro+ aşırı memnunum üstelik UV yapmaya karar verdim 1 haftadır UV ile kullanıyorum. Crimson desert oyununda %100 kullanımda 49-51 derecelerde kart 1100rpm'de fanlar çıt sesi bile yok gerçekten çok şaşırttı beni.