Yani profesyonel değilim ama her yerde kullanacağım bilgisayarda, dışarıda, evde falan yani müzik dinlemeyi çok seviyorum. Zaten normal kulaklıklar 10 b.n olmuş bence odyofil bir kulaklığa bu kadar para vermek benim gözümde saçma değil. Bir de alınca 10 yıl kullanırım diye düşünüyorum ne...