Arama sonuçları: *

  1. M

    Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

    Hocam o konuda çok kararsız kaldım. IPS mi almalıyım VA mı tam karar veremedim. AOC un bu modellerinde otomatik overdrive yok VA panel olduğu içinde elle her oyuna göre normal Fast ya da faster olarak değiştirmek gerekiyormuş yoksa ghosting artıyormuş. hiç uğraşmayıp IPS mi alsam diyorum ama...
  2. M

    Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

    Teşekkürler hocam peki sizce ips için Q27G42XE modeli mi yoksa linkini bıraktığım AOC Q27G42ZE modeli mi? Sizce aralarında renk konstrat vs farklılıkları var mıdır ms ve hz farkı mı sadece https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-aoc-q27g42ze-27-0-3-ms-2k-ips-260-hz-oyuncu-u-fiyati,1057345689.html
  3. M

    Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

    Hocam daha çok fps cs ve pubg oynuyorum yine de AOC VA olan mı sizce 1782455651 Diğer oyunlara göre cs ve pubg daha çok oynuyorum arkadaşlarımla giriyoruz. Ama bir derece kasma olayımız falan yok. VA fps oyunlarında sorun yaratır mı?
  4. M

    Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

    Eski yanıtlarını okurken gidecem diyordu demek gitmiş. tavsiyeniz için teşekkürler hocam.
  5. M

    Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

    @Tayfunns hocam genelde sizin önerileriniz üzerinden seçmeye çalıştım ama çok kararsız kaldım yardımcı olursanız çok sevinirim.
  6. M

    Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

    Hikayeli oyun, fifa, cs ve pubg oynacağım, ara sıra dizi film izlemelik 2K monitör arıyorum. Pivot özelliklere ihtiyacım yok ekteki monitör standına sahibim. Bütçem maksimum 10k ama 8K'lık bir monitör(örneğin AOC Q27G42XNE) ile arasında 2K'ya değecek bir fark yoksa o fiyata çıkmak istemem. bir...
  7. M

    VC220-G3U modem/ router ı nasıl ROUTER moduna alabilirim?

    Teşekkür ederim deneyeceğim.
  8. M

    VC220-G3U modem/ router ı nasıl ROUTER moduna alabilirim?

    Selamünaleyküm, evime yeni fiber internet bağlandı ve servis sağlayıcı alt kata ana modemi kurdu. Elimde boşa çıkan TP-Link VC220-G3u model bir VDSL modem/router var. Evim iki katlı olduğu için bu eski modemi üst kata koyup, Access Point (Erişim Noktası) olarak değerlendirmek ve üst kattaki...
  9. M

    MSI LAPTOP ekran kartı kaç waat

    teşekkürler 1694890350 arkadaş yazmış teşekkürler
  10. M

    MSI LAPTOP ekran kartı kaç waat

    https://www.vatanbilgisayar.com/msi-cyborg-15-12-nesil-core-i7-12650h-rtx4060-8gb-16gb-1tb-ssd-15-6inc-freedos-139954.html#urun-ozellikleri bu laptop aklımda almayı düşünüyorum. ama ekran kartı kaç waat bulamadım bilgisi olan var mı cihaz alınır mı ?
  11. M

    Win Defender virüs buldu

    Trojan:HTML/Phish.VS!MSR tekrar tarattığımda win def böyle bir şey buldu 1679467018 1679467212 şuan kuruluyor yapacağım 1679467546 hocam dosya olarak ekledim taramayı başka bir şey yapmam gerekiyor mu
  12. M

    Win Defender virüs buldu

    Trojan:Win32/Casdet!rfn win defender bilgisayarımda böyle bir virüs olduğunu söylüyor. eylemlerden kaldırmasını talep ediyorum ama diğer gün tekrar aynı şeyi gösteriyor neden olur?
  13. M

    Öneri Fiyat/performans oyun kolu

    Öneriniz var mı?
  14. M

    Öneri Hafif, küçük f/p powerbank

    Marka hakkında bilgim yok, acaba nasıl bir marka biliyor musunuz?
  15. M

    Öneri Hafif, küçük f/p powerbank

    Hafif telefon boyuuna yakın olurda ince olmalı. Kaliteli f/p powerbank önerisi verebilir misini? 300-500 civarı
  16. M

    Öneri Fiyat/performans oyun kolu

    Herkese iyi forumlar, f/p bir oyun kolu arıyorum. Pc için uyumlu olsa yeterli kablolu olabilir sıkıntı yok. Fiyat olarak mağazalarda baktıklarım 400 bandında bir tık pahalı. Benim için çok önemli bir araç değil o yüzden bu kadar para vermeye gerek yok. 1675412429 Bu nasıldır?
  17. M

    Öneri Laptop soğutuculu stand

    bakacağım kanka o tahta standı evde kendimde yapabilirim.
  18. M

    Öneri Laptop soğutuculu stand

    Tamamdır kanka ben de alacağım galiba.
  19. M

    Öneri Laptop soğutuculu stand

    Teşekkürler :)
  20. M

    Öneri Laptop soğutuculu stand

    Öncelikle herkese iyi forumlar, Adana ve Gaziantep yılımın çoğu bu 2 şehirde geçiyor ikisi de sıcak şehirler. Laptobum için normal yükselti şeklinde olan standlardan mı almalıyım yoksa soğutucu şeklinde mi? Bir kaç yerde okuduklarıma göre soğutucuların pek bir hayrı yok diyorlar. Önerileriniz...
Geri
Top