müdürle konuşmaya bak , icradakiler normalde yardımcı olmazlar biraz sırnaşmaya çalış :D bulaşık ol , tüm süreci yazamıyorum çünkü ben de avukat tanıdığım ile ilerledim her şeyi yazmam etik gereği doğru olmaz ama sürecin hepsini neredeyse yazdım zaten , direkt bilirkişi de tutamıyosun belli...