neo 2 alıcaksan kesinlikle gözlklü paketi almalısın yoksa zevk almazsın
ben yeni neo aldım memnunum onu istediğin yerde uçur tabi havaalanı askeriye dışında sorun olmaz çünkü 250 gr altında eğer avata 360 alırsan kayıt yaptırman lazım ve uçuş izni gerek duyarsın hertürlü onu da alırsan gözlüklü...