Aynen iade böyle ürünlerde sıkıntı, değişim de öyle eğer karşı taraf kusurlu değilse kargo çok çıkıyor, 2500 tl çıkmıştı o sıralar. Ama haklarını da yemiyeyim baya ilgili davrandılar, kolçakta ufak bir parçası kırıktı aynı gün yenisini gönderdiler direkt, eskisini de istemediler. İlgi alaka...