Arama sonuçları: *

  1. M

    Çözüldü✓ İTOPYA'DAN ALDIĞIM SORUNLU SİSTEM

    İADE/DEĞİŞİM BİLGİLENDİRME FORMU 14 gün cayma hakkınız içerisinde tekli ürün değişim/iade talepleriniz ile ilgili firmamıza incelenmek üzere gönderim yapacağınız ürünü orijinal paketi ile beraber paketin içerisine faturanızın bir nüshası, faturanız mail adresinize henüz iletilmediyse...
  2. M

    Çözüldü✓ İTOPYA'DAN ALDIĞIM SORUNLU SİSTEM

    Bir İtopya müşteri temsilcisi net bir dille iade olmayacağını ve servise göndermem gerektiğini söyledi. Bu konuda kanun varken nasıl bu kadar net olabiliyorlar. Bunu yaşayıp olumlu sonuç alan biri yok mu acaba?
  3. M

    Çözüldü✓ İTOPYA'DAN ALDIĞIM SORUNLU SİSTEM

    Dediğin hak olmasına rağmen iade etmeyeceklerini söylediler. Kendi tarafımda yapabileceğim diğer işlemleri yapmam gerekiyor. 1721635189 Az önce şikayet vara başvuruyu yaptım. iade etmek niye bu kadar zor geldi ki anlamadım yani. Müşteriye sorunlu bir mal satılmış ve servise göndermek onu daha...
  4. M

    Çözüldü✓ İTOPYA'DAN ALDIĞIM SORUNLU SİSTEM

    İtopyadan kendim sistem topladım ve montajını onların yapmasını istedim. 20.07.2024te teslim aldım cumartesi günü ve dün pazar günü kurulumu yaptım ve denedim. HDMI ile monitörüme bağladım, ekran kartında bulunan hdmi girişinden. No Signal ekranı geldi. Sonrasında belki monitörde sıkıntı vardır...
Top Bottom