Arama sonuçları: *

  1. A

    Gta V düşük fps sorunu

    Arkadaşlar rx6700xt 16gb 3200mhz ram M2 ssd 2100 1700 Asus prime b550 plus Ryzen 5600x Bu sistemle gta v oynuyorum ama 70 fps civarında oynatıyor oyunu saçma şekilde çünkü daha önce 140fps civarı oynayabiliyordum ve grafiklerim high ayarlarda o zaman da öyleydi advance graphics kiskina...
  2. A

    Pubg de wattman hatası sonrası donma kasma

    Arkadaşlar herkese iyi forumlar ben dün gameloop emülatöründen bir ps2 oyunu iso dosyasını çalıştırmak istedim ancak kısa bi süre donma :( işareti ve bi kaç şey yazan bi mavi ekran verip kapandı yeniden açıldı bilgisayar ve amd adrenalin uygulamasından wattman diye bir bildirim geldi dünden beri...
Geri
Top