Arama sonuçları: *

  1. I

    Laptopum Dahili Ekran Kartını Kullanıyor

    merhaba arkadaşlar laptopumun ayarlar kısmında gezinirken ekran kısmında işlemcinin ekran kartını kullandığını gördüm.benim normalde ekran kartım 4050 ama burada bunu kullanıyor.sizce normal bir şey mi?
Geri
Top