Arkadaşlar merhaba,
Üzülerek can sıkıcı bir konuyla karşı karşıya kaldığımı belirtmek isterim.
Yeni bilgisayar topladım, şimdilik monitörüm olmadığı için televizyona HDMİ ile bağlıyorum fakat ara sıra (özellikle bios menüsüne girmeye çalışırken) fotoğraflardaki gibi ekranla karşı karşıya...