Beyler sistemi kurdum şimdi windows kuruldu da ilk olarak hangi testleri yapmalıyım veya biostan yapmam gereken ayarlar var mıdır? Sadece expoyu açtım ve dahili gpuyu devre dışı bıraktım.
Beyler sıvı soğutucuyu bir türlü oturtamadım en son oturttuğumda da işlemcinin bu kısmına termal macun bulaştığını gördüm ama incecik kıl şeklinde. Sorun yaratır mı bu?