sistemim kısaca özetlemek gerekirse gamegarajdan almıştım
ryzen 5 5600
inno3d rtx 4060
16 gb gskill ram
500 gb m2 ssd
şuan bu sistemi satsam kaç paraya satarım ve yükseltme yapsam ne yapmalıyım amd tarafı fp olarak daha iyi ama ne yaparım ne ederim fikrim yok
3 yılın ardından ilk kez mavi ekran yedim otomatik kurtarma menüsünden win11 kurulu usb seçtim o andan sonrası yok kapanip açılıyor ama asla bios hiçbir şeye ulaşamıyorum açılıyo dönüyo dönüyo kapaniyo geri açiliyo
amd athlon x4
8gb ram
amd r7 250 2gb
en performans işletim sistemini kullanmak istiyorum yani en iyi performans veren aynı zamanda bilgisayarı yormayacak yardımcı olurmusunuz?
1662149151
amd r7 250 kullanıyorum driver sürümü şuan da 17.7.1 ama bu çok eski güncellemeleri kontrol et dediğimde amd sunucusuna bağlanamadı diyor demese bile en güncel sürümü kullanıyorsunuz diyor sebebi ne olabilir