Ben 17 yaşındayım bu sene YKS24'e girdim fakat çalışmadığım için mezuna kaldım. YKS25'e hazırlanacağım fakat şu an hiç ders çalışma isteğim yok yani bi düzen nasıl oluşturucam hiç bilmiyorum ve plan olarakta aklımda hiçbirşey yok hedefim sayısal ilk 60-70k'ya girmek bunu nasıl başarabilirim hiç...