Selam arkadaşlar aynı başlıkta gördüğünüz gibi bunu merak ediyorum.
Yeni bir sistem aldım ve üzerinde Gigabyte GTX 1660 OC 6GB var, üzerinde kullanılan hiç bir girişi monitörüm desteklemiyor.
1360x768 60hz bir monitör ve sadece VGA girişi var, aklıma aktif dönüştürücü almak geldi ama FPS...